jeudi 17 février 2011

François Villon

Ballade des menus propos

Je congnois bien mousches en laict,
Je congnois a la robe l'homme,
Je congnois le beau temps du lait,
Je congnois au pommier la pomme,
Je congnois l'arbre a veoir la gomme,
Je congnois quant tout est de mesmes,
Je congnois qui besoigne ou chomme,
Je congnois tout fors que moy mesmes.

Je congnois pourpoint au colet,
Je congnois le moyne a la gonne,
Je congnois le maistre au varlet,
Je congnois au voile la nonne,
Je congnois quant parleur gergonne,
Je congnois fols nourris de cresmes,
Je congnois le vin a la tonne,
Je congnois tout fors que moy mesmes.

Je congnois cheval et mulet,
Je congnois leur charges et leur somme,
Je congnois Bietrix et Belet,
Je congnois gect qui nombre assomme,
Je congnois visïon et somme,
Je congnois la faulte des Boesmes,
Je congnois le pouoir de Romme,
Je congnois tout fors que moy mesmes.

Prince, je congnois tout en somme,
Je congnois colorez et blesmes,
Je congnois Mort, qui tout consomme,
Je congnois tout fors que moy mesmes.

4 commentaires:

Cornus a dit…

Pas fastoche !

Calyste a dit…

Cornus: d'accord avec toi. Il y a même quelques mots dont je ne connais pas la signification. Mais cette langue française qui, peu à peu, devient mature, c'est beau, je trouve.

Lancelot a dit…

Je congnois miens elesves
Lorsqu'au labeur disent non

Bon... Pas la peine de chercher plus loin des vers villonesques sur les vacances... je congnois la bérézina mentale, et je congnois le désespoir du manque de talent

Calyste a dit…

Mais non, mais non, et puis je te souhaite une autre chute qu'à ce pauvre François!